|
მოსწავლის სახელი, გვარი
|
|||||||||
|
1.
|
2.
|
3.
|
4.
|
5.
|
6.
|
7.
|
8.
|
9.
|
10.
|
საინტერესო შესავალი (პრობლემის იდენტიფიცირება)
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
კვლევების/ნაშრომის
წარმოჩენის უნარი
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
შემოქმედებითი უნარი
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
პრობლემის გადაჭრის გზების შეთავაზება
|
0
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
თემის
გასაგებად წარმოდგენა (ლოგიკური ჯაჭვი)
|
0
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
საუბარი (გამართულობა, ტემბრი)
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
თვალსაჩინოებების გამოყენება
|
0
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
აუდიტორიასთან
კონტაქტი
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ინფორმაციის
ფლობის უნარი (ადეკვატური კითხვა-პასუხი)
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
დროის
ლიმიტის დაცვა
|
0
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ჯამი
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
შეფასების სქემა
აქტივობები
|
1-3
|
4-5
|
6-7
|
8-10
|
იცავს
შინაარსობრივ თანმიმდევრობას
|
არათანამიმდევრულად გადადის
ერთი საკითხიდან მეორეზე
|
ცდილობს დაიცვას
შინაარსობრივი თანმიმდევრობა.
|
ნაწილობრივ იცავს შინაარსობრივ თანმიმდევრობას
|
იცავს შიინარსობრივ თანმიმდევრობას
|
ტექსტის
ანალიზის უნარის გამოვლენა
და შემოქმედითობა
|
ვერ ავლენს
|
იმეორებს სხვათა მოსაზრებებს, აზროვნება ტრაფარეტულია
|
აანალიზებს
ტექსტს გარკვეული მოდელის მიხედვით, ნაწილობრივ შემოქმედია.
|
ავლენს ღრმა
ანალიზის, დამოუკიდებელი და
შემოქმედებითი აზროვნების უნარს, აქვს ორიგინალური ინტერპრეტაცია.
|
პასუხობს დასმულ კითხვებს, ავლენს შესწავლილი
საკითხების ცოდნას
|
ვერ პასუხობს დასმულ კითხვებს.
|
ცდილობს გაიაზროს დასმული კითხვები.
|
ნაწილობრივ
პასუხობს დასმულ კითხვებს.
|
პასუხობს დასმულ კითხვებს, ავლენს ცოდნასა და ანალიზის
უნარს.
|
No comments:
Post a Comment