შეფასების სქემა

პრეზენტაციის შეფასების სქემა


მოსწავლის სახელი, გვარი

1.              
2.              
3.              
4.              
5.              
6.              
7.              
8.              
9.              
10.            
საინტერესო შესავალი (პრობლემის იდენტიფიცირება)
1









კვლევების/ნაშრომის წარმოჩენის უნარი
1









შემოქმედებითი უნარი
1









პრობლემის გადაჭრის გზების შეთავაზება
0









თემის გასაგებად წარმოდგენა (ლოგიკური ჯაჭვი)
0









საუბარი (გამართულობა, ტემბრი)
1









თვალსაჩინოებების გამოყენება
0









აუდიტორიასთან კონტაქტი
1









ინფორმაციის ფლობის უნარი (ადეკვატური კითხვა-პასუხი)
1









დროის ლიმიტის დაცვა
0









ჯამი
6












შეფასების სქემა

აქტივობები
1-3
4-5
6-7
8-10
იცავს  შინაარსობრივ   თანმიმდევრობას
არათანამიმდევრულად  გადადის  ერთი საკითხიდან  მეორეზე
ცდილობს დაიცვას  შინაარსობრივი თანმიმდევრობა.
ნაწილობრივ იცავს  შინაარსობრივ თანმიმდევრობას
იცავს შიინარსობრივ თანმიმდევრობას
ტექსტის  ანალიზის  უნარის   გამოვლენა  და შემოქმედითობა
ვერ ავლენს
იმეორებს სხვათა   მოსაზრებებს, აზროვნება ტრაფარეტულია 
აანალიზებს  ტექსტს   გარკვეული  მოდელის მიხედვით, ნაწილობრივ შემოქმედია.
ავლენს ღრმა  ანალიზის, დამოუკიდებელი და  შემოქმედებითი აზროვნების უნარს, აქვს ორიგინალური ინტერპრეტაცია.
პასუხობს დასმულ კითხვებს, ავლენს შესწავლილი საკითხების  ცოდნას
ვერ პასუხობს დასმულ კითხვებს. 
ცდილობს გაიაზროს დასმული კითხვები.
ნაწილობრივ  პასუხობს  დასმულ  კითხვებს.
პასუხობს დასმულ კითხვებს, ავლენს ცოდნასა  და ანალიზის  უნარს.

No comments:

Post a Comment